tisdag 18 september 2012

Tisdag

Tänk ... I söndags satt jag på Lisas jobb och scrappade.., bild bevis kommer senare. Vi var några som satt mellan 10-17 fast jag var sen som vanligt :) men vad roligt det var måste bara göra det igen snart..

Sedan på söndagskvällen började jag släktforska eller det är mamma som vill och jag skulle hjälpa henne .. Men hur kan man hjälpa någon när man inte har en aning om hur man gör :) så då får man ju sätta sig och försöka komma igång... Hmm man blir ganska fast i alla kyrkböcker så där inne kommer jag nog att vara några gånger... Så får vi se vad det blir men jag hittade i alla fall min morfars farfar eller om det var farfars far hans födelse inskrift sedan ska man ju bara kunna läsa det också... Men man lär sig nog ..... Hoppas jag

Ha en bra tisdag gott folk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar