söndag 15 januari 2012

Galen!!!

Vet ni vad som kan göra mig galen.... eller igentligen finns det några olika saker...
Det första är .... när man springer på någon som man känner på sig att man har träffat och ev pratat med men man kan inte placera personen .... som i dag sprang jag på en tjej som jag helt klart tyckte att jag kände igen och att jag har ett minne av att jag har pratat med henne men jag kunde inte för mitt liv komma på vem, var eller något annat.... jisses vad jag tycker det är irriterande.. kan tala om att det tog nästan hela vägen hem innan jag kom på vem hon var... men jag kom på det :)
Sedan är det när någon tar ens handuk.. så nu har jag börjat göra namnskyltar.... ska bara limma ihop det (när jag har fått hem mitt lim) :) foto kommer när de bara är klara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar